vineri, 7 octombrie 2011

Iubitule! Dansam?



  Desi, rochia albastra cu trena lunga m-ar impiedica sa spun DA, acestui minunat vals, totusi nu pot!
   Asa ca, ma inchin, imi i-au trena in mana si ma apropii tremuratoare de tine!
   Bratul tau puternic, ma cuprinde si ma apropie de tine... Parfumul tau ma innebuneste! 
In capul meu bantuie tot felul de ganduri....
   Ma voi impiedica! Trena este prea lunga... de ce am insistat sa ii pastrez lungimea?! Vezi, Emilia?! Daca nu asculti niciodata de nimeni?! Ce bine ar fi fost daca optai pentru rochia rosie, cea fara trena.... ! Off! Sunt caraghioasa!
Si tu esti atat de frumos! Fracul tau este impecabil! Iar atitudinea ta ma copleseste! 
Imi spotesti: Sunt aici!
Eu...
Si incepe....
Imi cauti privirea!
In acest moment privirile noastre s-au intalnit!
Muzica a inceput!
Inima imi bate nebuneste!
Pasii mei te urmeaza fara nici un fel de efort! Stii exact care este urmatorul pas! Ne contopim pe ritmul minunat al acestui vals! Sunt un fulg! Zbor!
Tot ce este in jurul nostru a disparut!
Sunetul muzicii, ochii tai si bratele tale.... atat doar conteaza!
Este atat de simplu!
Te iubesc!
Te iubesc, pentru felul in care ma cunosti!
Te iubesc, pentru felul in care ma privesti!
Te iubesc, pentru felul in care pasesc alaturi de tine!


Te iubesc, desi am ales rochia albastra! Trena nu m-a incurcat deloc! Cineva a avut impresia ca asa se v-a intampla!
Te iubesc, desi nu reusesc sa imi fac mintea sa taca, decat atunci cand sunt in bratele tale!


Orice rochie as imbraca, sunt aceeasi...
Te iubesc.... ca intotdeauna, dintotdeauna, pentru totdeauna!



Niciun comentariu: