miercuri, 12 octombrie 2011

Visul...

Vine un moment in viata, in care desi, tu consideri ca ai facut tot ceea ce se putea face, pentru ca cel mai frumos vis al tau sa se indeplineasca, constati ca nu totul depinde de tine!
Intr-adevar din acel vis fac parte mai multe suflete,  problema este ca,  visul este doar al  tau, nu si al celor pe care i-ai implicat in el!
Atunci cand frumosul vis, se destrama, ramane un gol in suflet, si nu numai!
Viata ta este construita in jurul acelui vis, doar este cel mai frumos vis al tau, nu? 
In timpul in care traiai cu  minunatul vis in fata ochilor, ceea ce era in jurul tau nu mai conta! 
Acum cand totul in jurul tau se naruie, cand nu mai stii in ce parte sa o iei, constati cu stupoare ca...  poate totusi ai gresit!
Poate... este doar o impresie, ceva de care sa te agati, pentru a merge ma departe... Ai face orice sa gasesti acel ceva care sa te ajute, inclusiv sa te agati de o greseala imaginara, pentru ca sa reusesti intr-un anumit mod sa iti justifici esecul!
Pentru ca noi oamenii, cautam in mod repetat sa ne justificam esecurile, si nu numai! Facem acest lucru, din cauza ego-ului, pentru ca el sa fie multumit, desi suntem constienti ca acesta va cauta o portita de-a iesi deasupra... 
Dar nu de satisfacerea ego-ului, avem nevoie! Avem nevoie sa intelegem ca a fost doar un vis, si mai important a fost un vis, in care nu am fost singuri. In acest caz, daca acest vis nu a fost impartasit, nu avea cum sa se indeplineasca! Este greu de acceptat acest lucru, dar cred ca este cel mai corect mod de a justifica un esec! Pentru ca de fapt, atunci cand ai dat tot ceea ce puteai sa dai, nu aveai cum sa gresesti! 
Deci, nu vorbim despre greseli.... 
Si nu vorbim despre greseli in iubire!
In iubire, doar iubesti, nu ai cum sa gresesti!
Atunci cand dintr-un motiv sau altul povestea de iubire se sfarseste, nu este neaparat nevoie sa fie vina ta, si se poate intampla ca nici, vina celeilalte parti...
Se poate intampla, sa  nu fie si atat!
Motivele... Atunci cand stam sa cautam motivele, atunci incepe calvarul!
De ce? Unde? Cand? Cum? Si o multitudine de astfel de intrebari, care incep sa iti stapaneasca mintea, incep sa iti stapaneasca sufletul!
Recunosc, ca am plans mult in zilele acestea!
Recunosc, ca am incercat sa gasesc greseala!
Recunosc, ca am incercat sa imi satisfac ego-ul!
Recunosc, ca am incercat sa imi urasc propriul vis!


Recunosc, ca desi nu imi mai gaseam drumul, mi-am deschis ochii!


Ajunsa in acest punct, cu ochii deschisi si cu durere in inima, am decis sa merg mai departe!
Am decis, sa nu imi omor visul, pentru ca a fost cel mai frumos vis al vietii mele!
Am inteles, ca pot dansa si singura, in viata, am inteles ca Victoria (http://vladuemilia.blogspot.com/2011/08/am-ales-eu-pentru-amandoi-si-am-ales-ca.html) avea dreptate, iar decizia ei de atunci a fost cea corecta!
Am inteles, ca ceea ce a trebuit sa se intample in viata aceasta s-a intamplat, iar restul va continua in vietile viitoare!
Am inteles, ca ar trebui sa fiu fericita, pentru ca stiu care imi este sufletul pereche, pentru ca l-am intalnit, si pentru ca ne-am iubit!
Am inteles, ca putini oameni au asemenea privilegiu in viata!
Am inteles, ca desi acum durerea este mare, voi trece peste ea, iar visul meu ramane cu mine, la mine, si atunci cand, dorul de El ma va arde, voi avea sa il gasesc intotdeauna acolo, in Visul meu!


Cu drag, pentru sufletul meu pereche!







Niciun comentariu: