marți, 4 octombrie 2011

Sunt iubibila!!


Ploua, cu stropi marunti si repezi...
Apartamentul in care locuim este situat la etajul I. Sunt cocotata pe dulapul de scule din balcon, al fratelui meu. Privesc ploaia...
Pe trotuar ploaia a facut raulete... care curg repede, repede... se grabesc spre nicaieri.. 
Terenul de fotbal din fata blocului, in mare parte este inundat...

Astazi trebuia sa mergem la strand... Si ce multe sperante imi pusesem in aceasta zi!!
Doar Marius este vinovat! El a cobit!
- Ela, nu iti mai face griji! Ai timp sa il impaci! Maine oricum ploua! Asa ca ai timp suficient sa te gandesti cum sa procedezi!
Acum stau si ma intreb : sa plang sau sa rad? Chiar nu stiam ce sa ii spun, cum sa il impac, mi-am recunoscut greseala, dar.... doar fata de mine, hai... si in fata lui Marius, care mai bine spus, m-a obligat sa o fac! 
Lui Vic, nu am avut curajul sa imi cer iertare...
L-am lasat suparat, cu o seara inainte cand a aflat ceea ce facusem, fara sa avem  discutia in care ar fi trebuit sa explic ceea ce a fost in capul meu...
Hai sa fiu cinstita si sa recunosc … am fugit... stiu ca l-a deranjat faptul ca am plecat cu Mona la mare, dar si mai tare l-a deranjat ca nu spusesem unde ma duc... 
Dar.. totusi... el a insistat sa mergem impreuna, si atunci am fost de acord... iar cand s-a pus problema sa plecam el, s-a scuzat dar trebuia sa isi cumpere cauciucuri la masina! 
In iunie, la rugamintile lui, eu renuntasem la biletul pe care il aveam, bilet de tabara, unde as fi mers impreuna cu colegii mei. Acum dupa ce si-a cumparat cauciucuri la maisna, vacanta este pe sfarsite, am muncit toata vara, iar eu imi doream o pauza...  la mare...
Nu reusisem sa strang eu o suma rezonabila... dar daca s-a ivit ocazia aceasta .. nu am avut cum sa refuz! Chiar imi doream sa ajung la mare!

Fusesem la nunta Monei, inaite cu 3 saptamani! S-a maritat cu un tip pe care noi nu il cunosteam! Nunta a avut loc undeva intr-un sat uitat de lume, dar a fost frumos. Au fost frumoase traditiile pe care le-am vazut acolo, m-au impresionat... Dar mai mult, m-a impresionat hotararea Monei de a se casatori cu acest baiat, pe care nici macar ea nu il cunostea destul de bine! Toata lumea stie ca Mona il iubeste pe Razvan, si asa cum eu, nu am inteles gestul ei referitor la casatorie, cred nimeni nu a inteles....
Ooo, ba da, ea a inteles, exact la o saptamana dupa nunta!




V-a urma...

Niciun comentariu: