duminică, 9 octombrie 2011

Scriu...



Scriu pentru ca, este singurul lucru care ma ajuta sa imi pastrez mintea limpede, printre bombele care cad in viata mea!
Scriu pentru ca, cineva din spatele meu ma impinge sa o fac!
Scriu pentru ca, prin scris cred, eu , reusesc sa imi exprim mai usor trairile!
Scriu pentru ca, este singura actiune care este doar a mea! 
Scriu pentru ca, am ceva de spus!
Scriu pentru ca, astfel imi pastrez vie legatura cu Spiritul meu!
Scriu pentru ca, atunci cand recitesc ceea ce am scris, ma inteleg mult mai bine! Imi inteleg frustrarile, nelinistile, temerile, bucuriile, iubirea!
Scriu pentru ca, poate cineva, undeva, are  nevoie de un semn, si  poate il gaseste in scrierile mele!
Scriu pentru mine, pentru voi, si pentru noi!
Cu toata dragostea!


Va multumesc!


Niciun comentariu: