luni, 5 septembrie 2011

Concluzii scrise!


Sunt FERICITA!!
Si culmea nu datorita tie!
Am trait atata timp cu ideea ca tu esti fericirea mea!
Oh, Doamne , cat am gresit!!!
Nu, nu tu esti fericirea mea! Fericirea mea este in mine! In mine si in puterea de a primi ceea ce mi se da! 
Este atat de bine sa poti primi!! Sa nu mai ai nici o retinere in acest sens!
Am DORIT, ca tu sa imi poti da ceea ce am nevoie... chipurile pentru fi fericita... Gresit!

In primul rand pentru ca tu...,  NU POTI.... sau NU VREI.. Dar, aceasta este problema ta, nu a mea!
In al doile rand, realizand ca fericirea este in mine, nu mai am nevoie de NIMIC de la tine! 
Sti ... iti spuneam ca nu vreau NIMIC... Trebuie, desi nimic nu trebuie, sa imi cer iertare, TE-AM MINTIT ... Vroiam TOTUL... Pentru ``a fi fericita`` ... Si ma faceai atat de NEFERICITA!!!
Acum chiar sunt FERICITA!!
Pentur ca ACCEPT, iar acceptarea este primul pas spre MINE!
Suna egoist... Poate... :) Dar, imi place!
Imi spuneam ca sunt in depresie... Pana am citit despre Depresie... si am inteles ca NU , NU SUNT IN DEPRESIE, multumesc Domnului! Eram doar legata la ochi.... Iertare celor din jur, pentru comportamentul meu...!!
Imi spuneam ca sunt singura.. Pana am citit despre Singuratate... si am inteles ca sunt Nesimtita! EU, NU SUNT SINGURA! SI NU AM FOST NICIODATA!! Dumnezeu a fost alaturi de mine in permanenta!
Si asta nu este tot... Sunt atatia oameni care ma iubesc!!! Si culmea intre ei exista  persoane care ma iubesc mai mult decat speram ca o poti face TU! In modul in care speram sa o faci tu!
A trebuit sa inteleg doar ca, pot sa ACCEPT SI SA RESPECT,  iubirea ce mi se da!

Si mai sti ceva???  
Nu imi pasa daca vreodata ai sa spui .... AM GRESIT! ....voi vedea atunci daca am sa pot ACCEPTA acest lucru!

2 comentarii:

Marian spunea...

Stiu cum e! Desi, dureros, mi-am dat seama ca nu sunt decat eu si "proiectile" in suferinta ale mele...
Ele vin sa ma sprijine sa gasesc raspunsul la eterna intrebare: "Cine Sunt Eu?"... Si, respir, accept, permit... EU SUNT!... Uneori rezistenta interioara e mare si doare al naibii! Alteori MA REGASESC! Si astea sunt momentele mele extraordinare!... EU SUNT!... Si nimic nu mai are importanta!

Marian spunea...

Stiu cum e! Desi, dureros, mi-am dat seama ca nu sunt decat eu si "proiectile" in suferinta ale mele...
Ele vin sa ma sprijine sa gasesc raspunsul la eterna intrebare: "Cine Sunt Eu?"... Si, respir, accept, permit... EU SUNT!... Uneori rezistenta interioara e mare si doare al naibii! Alteori MA REGASESC! Si astea sunt momentele mele extraordinare!... EU SUNT!... Si nimic nu mai are importanta!

YANA - I Am Never Alone!