luni, 5 septembrie 2011

Eu SUNT!


Eu sunt!  Tu esti!  El, ea este! Noi suntem!  Voi sunteti!  Ei, ele sunt! 
Atat de simplu.... fericire... pentru ca suntem .... 

Eu SUNT!
Sunt pentru ca cineva acolo sus a fost Milostiv cu mine si mi-a deschis ochii... Mi-a aratat ca, nu cei din jur sunt problema.... doar eu... aveam o problema... 
si daca ma intrebi care... nu stiu sa iti raspund...
Stresul ...  nimic nu merge asa cum ar trebui si cum m-am asteptat..., pentru ca vanzarile sunt mici, datoriile mari.. pentru ca am pierdut ata de mult,  incat nu mai stiu sa evaluez pierderea..., pentru ca poate, nu intotdeauna reusesc sa comunic eficient..., poate pentru ca nu toate sentimentele imi sunt impartasite..., pentru ca vreau mai mult de la mine si nu reusesc sa obtin, pentru ca tin cu dintii de o iubire imposibila... si pot insira  ``pentru ca`` pana la adanci batraneti!

Dar, stai!
M-am oprit! Fac tot ceea ce imi sta in putinta pentru ca toate lucrurile enumerate si neenumerate sa fie bune...
De ce ma invinovatesc? Nu am de ce! Nu am gresit! Sau poate daca toleranta si bunatatea este o greseala.. atunci am facut-o! Am gresit...
Pentru  a iesi din orice fel de  criza, este nevoie de  mobilizare... si am facut-o! Ma trezesc la 4.15 in fiecare dimineata... si muncesc de nu stiu cum sa ajung seara mai repede in pat... 
Si.... stai! Nu doar munca... ci acolo unde este nevoie, am facut lucruri pentru a arata nevoile, sentimentele, dorintele, ... insa planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ...
asa ca ...

Gata! Aveam varianta sa ajung la Spitalul 9, la crematoriu, sau....
Ce o fi, o fi!
Asa ca eu personal am facut si fac tot ceea ce este  necesar, pentru mine, copilul meu,  cei apropiati, mai putin apropiati, cei din ``jur`` si societate!
Personal nu imi reprosez nimic!
Daca trebuie sa platesc, platesc! Asta este!
Si totusi!
Acest lucru nu este un impediment imi a trai viata bucurandu-ma de Matei,  soare, chiar daca este canicula - acum ceva vreme plangeam dupa el-  vant, copaci, flori, carti, muzica.....  , nu este un impediment in a Iubi, si mai ales a ma lasa iubita,.... in a ierta, si a fi iertata...
Daca toate relele nu sunt impedimente... 
Nu imi ramane decat sa ma bucur!
Sa ma bucur pentru ca SUNT!
Iar eu.... chiar SUNT!

Niciun comentariu: