joi, 8 septembrie 2011

Cum de reusesti?


Nu inteleg,  cum de ai reusit  sa scoti tot ce este mai bun din mine?!
Stateam acum si citeam ceea ce ti-am scris... unii pot crede ca nu sunt zdravana la cap... ceea ce nu contest... chiar se poate intampla sa nu fiu... 
Sentimentul pe care il am este unul deosebit, pe care nu pot inca sa il descriu... pur si simplu ma simt intreaga! Intreaga cu tine ... intregita de  tine !
Nu imi mai trebuie nimic.... sau poate totusi,  nu m-as  ridica din bratele tale...
Si acum ignor distanta dintre noi, si ajung la tine... abia astept... te sarut... te alint... te iubesc... si fac curat in casa!
Dupa cum am spus,  scoti din mine tot ceea ce este mai bun! Iar, pe vremuri chiar eram o gospodina desavarsita! Stii de cand, nu mi-am mai dorit sa gatesc pentru altcineva, decat copilul meu? Stii  cat de greu ma urnesc in a-mi face ordine pe birou, sau in acte? Foarte greu.... culmea este ca de doua zile asta fac... Am facut cutatenie... luna si bec! Nici mie nu imi vine sa cred! Sa nu se inteleaga gresit...  sau puteti intelege ceea ce doriti... asta nu este tot... restul...
Ideea este ca TE IUBESC! Si din cate se vede ai un ascendent extrem de bun asupra mea!

Niciun comentariu: