duminică, 4 septembrie 2011

Furia

O furie, care nu isi are sensul, m-a cuprins ieri de pe la pranz... a inceput cu o forma usoara de melancolie, care treptat s-a transformat in furie...
Acum sunt furioasa!
Unii spun ca este bine sa incerci sa iti controlezi furia! Sunt de acord cu ei!  Doar ca  azi nu vreau sa o fac! Nu vrea sa imi controlez  furia!
Astazi spun NU!
Si imi las furia sa se manifeste...  
1.       Fac gesturi..... Care sunt inutile, sau care sunt considerate `` prostesti``, doar de dragul  cuiva!  -  Nu voi mai face! Sa va vad, ce faceti atunci cand eu, ca si voi,  trec la ``ignore`` persoanele voastre!
2.       Ma chinui sa comunic... De ce as continua comunicarea cu voi?  Imi dati vreun motiv?! Doar, pentru schimb de  impresii despre una, alta, .... despre, cat de cald este aici , si cat de frig este acolo, despre unde te doare, si ce pot face sa nu te mai doara!!! – Asta nu este comunicare!
3.       Imi  fac griji inutile,  pentru voi ! ....Eee na! De acum  puteti  face, tot ceea ce vreti!  
Pentu ca acum sunt furioasa pe MINE!
Pe mine, pentru ca v-am dat,  mult mai mult decat aveam voie sa o fac!!  Iar voi uitati ca, nimic nu vi se cuvine! Nu conteaza ca imi esti  mama, frate, sora, prieten, sau iubit! Nu ma obliga nimeni sa dau ... iar acum simt, ca am facut toate astea impotriva mea... un fel de bomerang care s-a intors inapoi  la mine, si mi-a tras-o rau... din toate partile!
Si am ajuns intr-o stare de sevraj..... El spune opreste-te! .. Eu nu, si nu! Trebuie sa mergem mai departe! Si de aici toata furia din mine!
Si cel mai hilar din tot ceea ce am spus  mai sus, este faptul  ca nu vreau nimic la schimb! Nu vreau sa imi dati,  pentru ca sunt mare si imi i-au singura, tot ceea ce am nevoie!
..... ca si acum, de altfel!!

Iar acum voi, cititorii, ve-ti spune... Draga, te contrazici singura! Ok! Asa este! Ma contrazic singura! Si ce daca??? Astazi sunt furioasa! Am voie!



Niciun comentariu: