vineri, 9 septembrie 2011

Omul... este atat de complicat... Linistea!




Omul... este atat de complicat...
Eu de exemplu, desi rational  constientizez, ca atunci cand incerc sa grabesc lucrurile, nu fac decat sa ma necajesc, pentru ca nu se intampla asa cum imi doresc... nu a venit timpul sa se intample... desi rational imi impun sa las lucrurile sa se desfasoare la timpul lor.... ceva din mine ma impinge sa fac gesturi, sa spun lucruri, carora stiu ca  nu le-a venit timpul!
Si totusi o fac! Apoi imi pare rau, si nu numai pentru mine, desi prima reactie este sa ma supar.. Dupa ce rumeg intamplarile de genul acesta, imi dau seama ca  persoanele pe care le implic in aceste fapte, sunt mai afectate decat mine, mult mai afectate... deoarece, luati fiind prin surprindere, reactiile lor sunt necontrolate, fortate, si totusi sunt norocoasa, aceste reactii ma protejeaza... ma protejeaza de MINE!
Ieri am dat peste un extras din lucrarea `` Draga mea iubita`` scrisa de David Deida  http://ro.netlog.com/groups/spiritultimpului/forum/messageid=130545  , si vreau sa va spun ca ma regasesc in anumite pasaje... constat ca, am fost persoana care  incerca sa controleze totul, inclusiv barbatul pe care il alegeam... si mai important il alegeam in mod gresit, intentionat ... din cauza lipsei de  incredere...

``Barbatii sunt ca un tren. Ei se indreapta intr-o directie precisa. Alegera unui barbat, pentru a ramane cu el este ca si cim te-ai urca intr-un tren. Vrei nu vrei, vei sfarsi prin a te indrepta in directia in care se indreapta el....``  - din toate  punctele  de vedere
``Singura alternativa care iti ramane este sa te dai jos din tren. Nu-i poti schimba directia barbatului, fara a-ti pierde increderea in capacitatea lui de a te conduce.``

Doar ca acum lucrurile s-au schimbat!
Barbatul pe care l-am ales de aceasta data, este demn de toata increderea mea! Si am hotarat sa urc in trenul lui!
Da ! Am incredere in tine! Si stiu ca niciodata, nu imi vei face rau! Stiu ca sunt la momentul,  la care trebuie sa predau o parte din conducere,  partea care iti revine!  

Dap... ciudat  mai este omul...
Dupa ce constientizezi anumite aspecte ale caracterului tau, hotarasti sa schimbi ceea ce se poate schimba, si sa accepti ceea ce nu se poate schimba, intervine linistea... 
Liniste,  purtata de intreaga bucurie a fiintei tale!

Niciun comentariu: